pldaenfrdeuk

 piątek 19 kwietnia 2019r.   imieniny: Adolf, Adolfa, Adolfina, Alf

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1
barlinek

Miasto i Gmina Barlinek jest przyjazna nie tylko miłośnikom nordic walking ale również pasjonatom jednośladów. Na odcinku Barlinek – Dzikowo, powstaje właśnie nowa ścieżka rowerowa (pdf) o całkowitej długości 5,90 km i szerokości od 2 do 3 m.

Początek ścieżki wyznaczono na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 156 i będzie on biegła po torowisku nieczynnej linii kolejowej. Po obu stronach ścieżki, wykonane zostaną pobocza utwardzone mieszanką kruszywa niezwiązanego gr. 15 cm i szer. 0,5 m.

REKLAMA

Jak powiedziała nam inż. Paulina Mendrzejewska z Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg wojewódzkich w Koszalinie, zgodnie z umową zawartą 09.01.2018r., koszt budowy nowej ścieżki to 2 812 380,70 zł brutto. Inwestycja ta jest realizowana w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Wykonawcą ścieżki jest firma MALDROBUD Sp. z o.o. Termin zakończenia prac wyznaczono na 17 sierpnia tego roku.

monikary

 

Super
Haha
Wow
Smutny
Zły

Komentarze  

+1 #23 Guest 2018-08-16 11:40
Cytuję Guest:
Nie sądzę aby wielu z tego korzystało. Ludzie raczej wolą jeździć samochodami.

To chyba pisze ktos,kto tylko siedzi i narzeka.Prosze wziac rowerek i zajrzec na te sciezke,zdziwienie bedzie ogromne.
Na poczatku mijalem 2-4 osob,a teraz co chwile trzeba zjezdzac z drogi bo naprawde zrobil sie ruch i bardzo mnie to cieszy:-):-)
Ogromnym minusem jest to,ze chodza tam panie z wozkami,pary spacerowiczow czy osoby z pieskami,ktore nawet nie zabieraja pieskow,gdy ktos przejezdza.To sciezka rowerowa!!!!
Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 #22 Guest 2018-07-08 20:58
Fajna ścieszka, czy istnieje mozliwość zrobienia jakichs barierek zaraz na początku jak sie mija ul Okreżną troche tam niebezpiecznie wysoko, chwila nieuwagi I nieszczescie gotowe.
Cytować | Zgłoś administratorowi
+11 #21 Guest 2018-05-20 18:59
:( sami malkontenci, super sprawa, moze kiedys sciezka do Pelczyc, Klodawa, pewnie na chwile obecna to mrzonki, ale nie od razu Rzym zbudowano...
jestem za !!! a mlodych juz nic nie zatrzyma, chyba ze kasa lejaca sie stumieniami za nic nie robienie ehhh
trzeba pomysles o jakiejsc fajnej hali sportowej, zwalsza ze dzisiaj ludzie bardzo dbaja o zdrowie, kondycje.
aaa i jeszcze jedno Panie Burmistrzu, jak wyskoko ma urosnac trawa od ronda Ofiar Katynia do skrzyzowania na Lipiany? tam juz znakow nie widac :D kiedys to wieczorami asfalt czyszczony byl przez spacjalne auta z boczynymi szczotami a teraz to sam brod na drogach... ehh wkrotce wybory ufff
Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 #20 Guest 2018-05-20 12:43
Byłem, jechałem. Super sprawa. Jak najwięcej takich ścieżek.
Cytować | Zgłoś administratorowi
-7 #19 Czeechu321 2018-05-20 12:34
To jest droga ROWEROWA a nie biegowa. Żadnych quadów czy crossów. Tak samo matki z wózkami albo stare babcie jadące 5km/h...
Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 #18 archi677 2018-05-20 07:45
Wszysko fajnie , scieżki scieżkami , ale może nasi rajcy pomyśleliby o przedłużeniu chodnika dla pieszych w Jaromierkach , który aktualnie jest tylko do skrzyżowania na nowy cmentarz . Jaromierki trochę się rozbudowały . Pieśi chodzą ulicą , co na pewno nie jest bezpieczne .
Cytować | Zgłoś administratorowi
+5 #17 Guest 2018-05-20 07:34
Przydałaby się też taka scieżka w kierunku Osiny lub chociaż chodnik dla pieszych w szczególności w Jaromierkach , które się rozbudowują . Jest tam niebezpiecznie dla pieszych ! Chodnik jest tylko do skrętu na nowy cmentarz . Mogliby nasi rajcy o tym też pomyśleć .
Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 #16 Guest 2018-05-20 07:17
Cytuję Marceli:
A JAK JA SIĘ CIESZĘ!!!!!

i tak odrobina refleksji - co bedzie się działo na drodze wojewódzkiej w okolicach Dzikowa, gdy Barlinek ruszy ścieżką rowerową? Czy przewidziano jakieś ograniczenia predkości na tejże drodze, jakieś dodatkowe oznakowania pt uwaga na cyklistów? Co bedzie się działo na skrzyżowaniu przy Dzikowie? Da się przeżyć?

Coś w tym jest - ścieżka pozwoli wyjechać na droge wojewódzką właśnie przy skrzyzowaniu Dzikowo. Tam nikt nie myśli w wstawieniu ograniczenia prędkości, wykonaniu bezpiecznego pobocza. Wyjazd z Dzikowa samochodem jest wieczną loterią - uda się czy nie?
Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 #15 Guest 2018-05-19 19:55
Ciekawe czy zimą będzie tam akcja odśnieżania? Bo my rowerami dojeżdżamy do pracy.
Cytować | Zgłoś administratorowi
0 #14 TBM58 2018-05-19 18:06
Cytuję Marceli:
A JAK JA SIĘ CIESZĘ!!!!!

i tak odrobina refleksji - co bedzie się działo na drodze wojewódzkiej w okolicach Dzikowa, gdy Barlinek ruszy ścieżką rowerową? Czy przewidziano jakieś ograniczenia predkości na tejże drodze, jakieś dodatkowe oznakowania pt uwaga na cyklistów? Co bedzie się działo na skrzyżowaniu przy Dzikowie? Da się przeżyć?
Trzeba mieć nadzieję,że nastepny odcinek do Mostkowa i dalej będzie szybko realizowany.
Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Wpisy wulgarne, zawierające kłótnie (tzw. trolling), obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Nie publikujemy komentarzy z błędami ortograficznymi. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

Kod antyspamowy
Odśwież