pldaenfrdeuk

 środa 19 czerwca 2019r.   imieniny: Borzysław, Gerwazy, Sylweriusz

Reklama

A A A
0 1 1 1 1 1
barlinek

Budowa obejścia Barlinka w ciągu DW 151 trwa a już teraz, przygotowywana jest dokumentacja i koncepcja kolejnej inwestycji, którą jest budowa II etapu obejścia. Nowo budowany odcinek drogi, swój początek będzie miał na skrzyżowaniu ul. Gorzowskiej z ul. Długą i Jasną a koniec na ul. 31-go Stycznia.

We wrześniowym artykule „Średnicówka podrożała”, przytoczyliśmy słowa Burmistrza Barlinka Dariusza Zielińskiego, który wstępnie zapowiedział rozpoczynającą się właśnie procedurę związaną z inwestycją. Na wspomnianej drodze, zaplanowano budowę dwóch rond po 2,5 mln każde. 

 

REKLAMA

Odcinek pomiędzy nimi to według wstępnych założeń, koszt ok. 5 mln zł. Pod koniec września tego roku, Zachodniopomorski Zarząd Dróg wojewódzkich w Koszalinie, ogłosił przetarg na „Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Budowa obejścia m. Barlinka w ciągu DW nr 151 – etap II”. Jak powiedział Burmistrz Barlinka „Zebranie dokumentacji łącznie ze wszystkimi pozwoleniami i decyzjami to czas ok. dwóch lat. W trzecim roku kolejnej kadencji inwestycja zostałaby zaplanowana do realizacji”. W projekcie, mają być uwzględnione również chodniki oraz ciągi pieszo – rowerowe.

 

barlinek

 

10 października w Barlineckim Ośrodku Kultury, odbędzie się podpisanie listu intencyjnego w sprawie budowy II obejścia Barlinka wzdłuż DW 151. Dokumenty podpiszą Burmistrz Barlinka Dariusz Zieliński oraz Wicemarszałek Województwa Zachodniopomorskiego Tomasz Sobieraj.

Poniżej przedstawiamy Państwu dwie wstępne koncepcje, które powstały w 2013 roku. Nie należy traktować ich oczywiście jako ostateczne. Projekt nowej drogi wyłoniony zostanie po zakończeniu procedury przetargowej.

monikary

 

barlinek

barlinek

 

Komentarze  

+4 # Guest 2018-10-09 09:04
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Nikt niechce mieć "takiego czegoś" koło swojego domu. Dlatego powinna być OBWODNICA z prawdziwego zdarzenia. Taki "biedny" Myślibórz i dał radę a u nas problem.

Tylko ze u nas nie ma gdzie obwodnicy z prawdziwego zdarzenia wcisnac.w lesie ja wybudowac?albo tunel pod jeziorem?a co do halasu to przeprowadz sie na ul.Orzemyslowa.zobaczysz co to uciazliwy halas.wczoraj o 23 z obozu dziwne i głośne dzwieki dochodzily.pozdrawiam


Wczoraj o 23 kolejny hałas na górnym tarasie. Czy ktoś w ogóle na to zezwolił, czy to będzie cykliczne?

Te dziwne dzwieki z obozu mialy byc tylko podczas rozruchu tego czegoś co tam halasuje.a widac ze to bedzie dosc czeste zjawisko.najgorzej ze slychac te odgłosy po godz 23.o tyle dobrze ze nie jest tak goraco i okna zamykamy na noc.co bedzie latem?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Mały Kazio 2018-10-09 06:37
Na takie cuda nikt nie pozwala. Nie widzę żadnego (oprócz niechlujstwa i lekceważenia wszystkich i wszystkiego) wytłumaczenia dla takich zachowań. Jest to ewidentne zakłócanie ciszy nocnej i burzenie miru domowego. To jest kryminał, mości korniki
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+5 # Guest 2018-10-09 06:23
"Ta" koncepcja nadaje się na śmietnik!
Panowie "projektanci" zróbcie coś dobrze albo wcale!!!
Już raz popisaliście się z ul. 31-go Stycznia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2018-10-09 06:18
Krótkie pytanie?
Komu ma zrobić "dobrze" ta obwodnica?
1. Kierowcom
2. Mieszkańcom Barlinka
3. Wykonawcy
4. Pomysłodawcy
Dziękuje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2018-10-09 06:01
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Nikt niechce mieć "takiego czegoś" koło swojego domu. Dlatego powinna być OBWODNICA z prawdziwego zdarzenia. Taki "biedny" Myślibórz i dał radę a u nas problem.

Tylko ze u nas nie ma gdzie obwodnicy z prawdziwego zdarzenia wcisnac.w lesie ja wybudowac?albo tunel pod jeziorem?a co do halasu to przeprowadz sie na ul.Orzemyslowa.zobaczysz co to uciazliwy halas.wczoraj o 23 z obozu dziwne i głośne dzwieki dochodzily.pozdrawiam


Wczoraj o 23 kolejny hałas na górnym tarasie. Czy ktoś w ogóle na to zezwolił, czy to będzie cykliczne?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2018-10-08 09:01
Cytuję Guest:
Tylko koncepcja "A" jest zasadna i powinna brana byc pod uwagę.Wprawdzie pojawia się konieczność wykupu iwyburzenia budynków jednak prawda jest taka jak śpiewał zespół Demono "wszystko jest na sprzedaz" kwesti są tylko pieniądze... Jeżeli sredncowka w stronę Lidla M być funkcjonalna trzeba do minimum ograniczyć zjazdy na przyległe posesje poprzez ich wykup.


Nie zgadzam się z tym. Po co dodatkowe koszty ? Przez kilka zjazdów ?
Poza tym w koncepcji A rondo na Gorzowskiej zupełnie nie wiadomo dlaczego nie obejmuje ul Orężnej. Przecież to bez sensu taki wjazd zaraz przy rondzie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2018-10-07 20:15
Cytuję Guest:
Nikt niechce mieć "takiego czegoś" koło swojego domu. Dlatego powinna być OBWODNICA z prawdziwego zdarzenia. Taki "biedny" Myślibórz i dał radę a u nas problem.

Tylko ze u nas nie ma gdzie obwodnicy z prawdziwego zdarzenia wcisnac.w lesie ja wybudowac?albo tunel pod jeziorem?a co do halasu to przeprowadz sie na ul.Orzemyslowa.zobaczysz co to uciazliwy halas.wczoraj o 23 z obozu dziwne i głośne dzwieki dochodzily.pozdrawiam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Guest 2018-10-07 19:24
Nikt niechce mieć "takiego czegoś" koło swojego domu. Dlatego powinna być OBWODNICA z prawdziwego zdarzenia. Taki "biedny" Myślibórz i dał radę a u nas problem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-2 # Guest 2018-10-07 18:37
Cytuję Guest:
Cytuję Guest:
Obejście Barlinka trzeba było kontynuować torowiskiem i na Moczkowie zrobić rondo z odejściem na Szczecin i Gorzów.
dokładnie tak poczynając od drogi brukowanej Moczkowo- szosa Barlinek - Rychnów i dalej w kierunku szosy Barlinek - Lipiany i dalej do szosy Barlinek - Przelewice za ZUO- Bomet i hop na Pełczycką.

At wymyślił.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2018-10-07 17:35
Cytuję Guest:
Obejście Barlinka trzeba było kontynuować torowiskiem i na Moczkowie zrobić rondo z odejściem na Szczecin i Gorzów.
dokładnie tak poczynając od drogi brukowanej Moczkowo- szosa Barlinek - Rychnów i dalej w kierunku szosy Barlinek - Lipiany i dalej do szosy Barlinek - Przelewice za ZUO- Bomet i hop na Pełczycką.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+3 # Guest 2018-10-07 12:11
Tylko koncepcja "A" jest zasadna i powinna brana byc pod uwagę.Wprawdzie pojawia się konieczność wykupu iwyburzenia budynków jednak prawda jest taka jak śpiewał zespół Demono "wszystko jest na sprzedaz" kwesti są tylko pieniądze... Jeżeli sredncowka w stronę Lidla M być funkcjonalna trzeba do minimum ograniczyć zjazdy na przyległe posesje poprzez ich wykup.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2018-10-07 11:48
Cytuję Guest:
Ulica Dluga, z jednej strony ze starymi domkami o ciekawej i historycznej architekturze(!) z drugiej z domami wybudowanymi w latach 80tych w cichej okolicy i wreszcie z osiedlem mieszkaniowym. I teraz, z jednej z najmniej uczęszczanych ulic w Barlinku (paradoksalnie uratowało ją brak infrastruktury w postaci asfaltu) ma być puszczony cały ruch tranzytowy!!! Wątpię aby było miejsce na dwa pasy nowoczesnej obwodnicy, jak teraz ledwo mijają się dwa auta. Samochody będą jedzic pod oknami!!! Już widzę, jak mieszkańcy osiedla włączają się "płynnie" do ruchu.... Wciskanie w tym miejscu obwodnicy jest bardzo złym pomysłem... Widzicie tam koparki, spychacze, ciężki sprzęt-paraliż!!! Proszę się z tej koncepcji wycofać, póki nie jest za późno! Przedłużcie obwodnice tak, jak jest ścieżka rowerowa! Ruch będzie poza osiedlem, nad dachami z panelami antyhalas., bez budowy dod. rond, w linii prostej, bez pokonywania różnicy wzniesień (szykujcie piaskarki!), bez wykupu ziemi i likwidacji garaży. Mieszkańcy osiedla, napiszcie petycje, podpiszcie ją i przedstawcie na Sesji -wywalczcie: spokój, ciszę, brak smogu i halasu pod oknami i za płotem. Jest tańsza i lepsza alternatywa!!! Nie zmarnujcie szansy!

pomysł z petycją dobry tylko że na sesji już nie wolno mieszkańcom zabierać głosu. W maju, pod pretekstem RODO, przewodniczący Rady Miejskiej wprowadził takie zrządzenie. Taka demokracja u nas panuje :(
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2018-10-07 11:41
Cytuję Guest:
Marceli(#18) Mylisz się, to czyjeś "B" może stać się udreką dla wielu mieszkańców... Gdzie mieszkasz? To może pod Twoimi oknami -co? Guest#17 chyba pracownik magistratu... Jak dali radę sie wcisnąć przy ul.Tunelowej, to i powinni dać rade od 31-stycznia dalej po torze, po torze na wprost. Miejsca jest dużo, nie trzeba nic usypywać. Obejrzy sobie filmik z drona jaka piękna prosta droga rowerowa (zreszta wypróbowana przez niektorych kierowców samochodów)

No obejrzałem i co w związku z tym? Może chciałbyś wybudować tą dalszą część po dachach mieszkańców Okrężnej, a może po terenach działek? Widać, że masz zerowe pojęcie o takich inwestycjach. Narysować i zbudować, proste jak budowa cepa prawda?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 # Guest 2018-10-07 11:13
Cytuję Guest:
Oczekuję odpowiedzi co z targowiskiem które ma powstać w tym roku (inwestycja podpisana we wrześniu 2017r,) i w miejscu które teraz burmistrz zarezerwował na sporną drogę z planów 2013 r. Targowisko to była mała "kiełbaska wyborcza" ? Tak to robi się mieszkańców w bambuko.

Przetarg ogłoszony, pewnie wkrótce rozstrzygnięcie. Realizacja w 2019:
http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=12092
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+8 # Guest 2018-10-07 09:37
Nie wiem czy zauważyliście ale koncepcja pierwsza zakłada wyburzenie 8 domów!
W drugiej jest tylko 1.
Przecież to są potężne odszkodowania!
Kto tą koncepcję wogóle wymyślił ? Czemu wogóle jest rozpatrywana ?
Może właśnie chodzi o te odszkodowania ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2018-10-07 08:26
Może warto byłoby pomyśleć o mądrzejszy m ustawieniu znaków aby wszystkie ulice od rynku nie były jednokierunkowe w tę samą stronę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-3 # Guest 2018-10-07 08:05
Marceli(#18) Mylisz się, to czyjeś "B" może stać się udreką dla wielu mieszkańców... Gdzie mieszkasz? To może pod Twoimi oknami -co? Guest#17 chyba pracownik magistratu... Jak dali radę sie wcisnąć przy ul.Tunelowej, to i powinni dać rade od 31-stycznia dalej po torze, po torze na wprost. Miejsca jest dużo, nie trzeba nic usypywać. Obejrzy sobie filmik z drona jaka piękna prosta droga rowerowa (zreszta wypróbowana przez niektorych kierowców samochodów)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-4 # Marceli 2018-10-07 05:34
jak się powiedziało A, to wypada powiedzieć B. Obecnie budowana "średnicówka" nie może kończyć się na 31 Stycznia. MUSI iść dalej. Niestety, kosztem czegoś, kogoś. Nie uda się zrobić tego bezboleśnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-5 # Guest 2018-10-07 01:24
Każdy pisze "zbudować obwodnicę po dawnych torach". Przepraszam bardzo, gdzie i którędy? Gdzie jest tam jakiekolwiek miejsce żeby wcisnąć dwa pasma drogi? Dodatkowo budowa nowego nasypu i do tego ta część byłaby dłuższa od budowanej obecnie. 30-40 mln zł jak nic. Skąd gmina ma mieć środki na pokrycie choćby 25% kosztów? To i tak optymistyczna wersja w której Barlinek otrzymałby finansowanie z zewnątrz, a jak niektórzy wiedzą o takie dofinansowanie było bardzo ciężko ze strony województwa na obecną część obwodnicy. Gmina musi iść na ustępstwa i rozwiązanie tu zaprezentowane jest takowym. Jest to trochę półśrodek, ale to zawsze dodatkowa arteria w mieście i na pewno załatwiła by trochę problemów komunikacyjnych. Nasz Barlinek przez swoje położenie jest niestety skazany na taki los.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-2 # TBM58 2018-10-06 20:18
Każdy szum zapowiada ciszę.Jak coś się robi to muszą się odezwać i ci za i ci przeciw.Dajmy Magistratowi robić co do niego należy.I tak coś z drogami w mieście trzeba zrobić i jak na razie nikt nie ma innego pomysłu.Wszystkim i tak nikt nie dogodzi a żyć trzeba.Przy takim uprzemysłowieniu miasta ,kazda trasa dodatkowa-ucieczkowa-jest i powinna być budowana.Mieszkańcy domków czy dzierżawcy garaży to szczegół przy okazji jakiegoś kataklizmu a wystarczy lekka stłuczka i miasto stoi.Trochę wyobrażni,Szanowni Państwo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 # Guest 2018-10-06 20:00
Życie się zmienia - aut przybywa, drogi nie są z gumy. Potrzeba nowych zarówno w mieście jak i poza centrum. Kiedyś ulicą Niepodległości przejeżdżało dziennie 1000 aut. w 2010 roku średnio (wykonywano pomiary) - 13245 aut/dobę, a ul.1 Maja 8643. Już wtedy stwierdzono znaczne przekroczenie norm hałasu dla lokali przy ulicy Niepodległości. Teraz pewnie jest znacznie gorzej. Myślę, że może dochodzić do 20 tysięcy/dobę. Średnicówka zdejmie może ze 3-4 tysiące aut i będzie alternatywą gdy są godziny szczytu.

Ulica Niepodległości dalej będzie najkrótszą drogą z Lipian do Strzelec...
PS
Projekt ma szansę realizacji za kolejne 10-15 lat, więc jak ktoś nie cierpi hałasu zdąży zamienić mieszkanie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+10 # Guest 2018-10-06 19:38
Oczekuję odpowiedzi co z targowiskiem które ma powstać w tym roku (inwestycja podpisana we wrześniu 2017r,) i w miejscu które teraz burmistrz zarezerwował na sporną drogę z planów 2013 r. Targowisko to była mała "kiełbaska wyborcza" ? Tak to robi się mieszkańców w bambuko.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+8 # Guest 2018-10-06 18:42
Ulica Dluga, z jednej strony ze starymi domkami o ciekawej i historycznej architekturze(!) z drugiej z domami wybudowanymi w latach 80tych w cichej okolicy i wreszcie z osiedlem mieszkaniowym. I teraz, z jednej z najmniej uczęszczanych ulic w Barlinku (paradoksalnie uratowało ją brak infrastruktury w postaci asfaltu) ma być puszczony cały ruch tranzytowy!!! Wątpię aby było miejsce na dwa pasy nowoczesnej obwodnicy, jak teraz ledwo mijają się dwa auta. Samochody będą jedzic pod oknami!!! Już widzę, jak mieszkańcy osiedla włączają się "płynnie" do ruchu.... Wciskanie w tym miejscu obwodnicy jest bardzo złym pomysłem... Widzicie tam koparki, spychacze, ciężki sprzęt-paraliż!!! Proszę się z tej koncepcji wycofać, póki nie jest za późno! Przedłużcie obwodnice tak, jak jest ścieżka rowerowa! Ruch będzie poza osiedlem, nad dachami z panelami antyhalas., bez budowy dod. rond, w linii prostej, bez pokonywania różnicy wzniesień (szykujcie piaskarki!), bez wykupu ziemi i likwidacji garaży. Mieszkańcy osiedla, napiszcie petycje, podpiszcie ją i przedstawcie na Sesji -wywalczcie: spokój, ciszę, brak smogu i halasu pod oknami i za płotem. Jest tańsza i lepsza alternatywa!!! Nie zmarnujcie szansy!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+9 # Guest 2018-10-06 16:57
Wielkie brawa dla rządzących za tak głupi pomysł a raczej odgrzany kotlet bo pomysł na wybudowanie w tym miejscu obwodnicy powstał na początku lat 70 gdzie w tym miejscu były pola i żadnego domku.Budowanie obwodnicy na drodze między domkami, jestem ciekawa jak oni tam zmieszczą drogę, pas zieleni i jeszcze chodniki na dróżce o szerokości 5m chyba maja magiczne różdżki i zaczną czarować!W dzisiejszych czasach nikt nie patrzy już na bezpieczeństwo innych a zwłaszcza dzieci bo droga będzie przebiegać między podwórkami bo liczą się tylko głosy w zbliżających się wyborach ale nikt nie pomyślał ile głosów można stracić za tak głupie decyzje. Panie burmistrzu ma Pan tyle odwagi by spotkać się z mieszkańcami tego osiedla i porozmawiać. Ciekawa jestem czy droga by powstała gdyby to miało być za domem burmistrza. Podejrzewam, że nie bo każdy po powrocie do domu marzy o ciszy i spokoju a nie o słuchaniu jeżdżących za oknem samochodami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 # Guest 2018-10-06 16:34
Cytuję Guest:
Jakie to obejście miasta jak droga ma przebiegac ludziom pod oknami .koniec jest na skraju miasta ale poczatek zupelnie bez glowy.na moczkowie w polach powinno się zaczynać obejscie.patrząc na mapkę to ulica dluga ma być obejsciem ! Takie obejscie to pieniadze w bloto i dodatkowy halas dla ludzi,ale jak zawsze oni się nie liczą.

nie mieszkam tam, ale jeśli tak będzie, to będzie żenujące. Zero szacunku do ludzi, skandal.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-6 # Guest 2018-10-06 15:03
Bardzo dobry pomysł z tą drogą w końcu będą jakieś skruty a nie wieczne korki żeby przejechać przez rondo żeby zdążyć do pracy czy gdzie kolwiek ludzie mieszkają przy głównych ulicach i jakoś nie nażekają a tu skandal do telewizji bo pod oknami samochody będą jeździły.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-6 # Guest 2018-10-06 12:06
Cytuję Guest:
Moim zdaniem dobry pomysł z tą drogą, ale nie jako obejście tylko jako droga osiedlowa bo teraz jest w złym stanie, a obejście zrobić po byłym torowisku ze skrzyżowaniem kolo stacji benzynowej na ul. Szosa do lipian jak również w tamtym rejonie zrobic obejscie do moczkowa ze skrzyzowaniem na gorzowskiej na moczkowie a rondem przez droge na rychnow

Jesli juz to tranzyt puścic tak jak do tej pory gorzowska a Długą do 3.5T
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+17 # Guest 2018-10-06 11:47
kto wymyślił rondo na takim wzniesieniu gdzie ekologia proszę pomyśleć ile spalin będzie w tym miejscu i jakie korki tylko ktoś bez pomysłu p.DARKU wiem ze kampania trwa i dość tych obietnic i chwalenia się podpisami na świetlice drogi itp tylko realizować plany gdzie świetlica i kanaliza w STRĄPIU ? Proszę wytłumaczyć mieszkańcom. Kto podpisał umowę ? takiego bubla średnicówki myślę ze mieszkańcy chcą decydować o naszej gminie a nie ze pana rada wszystko przyklepie a tylko dla zasady dwie trzy osoby protestują ale i tak wszystko zostaje zaklepane czas na zmianę całej rady/bezradni/i burmistrza .Chcemy takiego i /takich/ który będzie rozmawiał z mieszkańcami a nie mówił tylko do nich z trybuny. Ta droga /średnicówka/to wielki bubel ktoś za to powinien odpowiedzieć i kolejnego bubla i drogi kolo tych domków i osiedla nikt nie chce to wy bezradni zgodziliście się na ścieżkę dla rowerów zamykając budowę normalnej drogi a można było zrobić dalszy bieg średnicówki razem ze ścieżką dla rowerów a zamiast dwóch rond za 5 mln wybudować wiadukt nad 31-go stycznia mieszkańcy zastanówcie się czy chcecie takich radnych i BURMISTRZA wystarcz! Co niektórzy 16 lat zasiadają w tej radzie a burmistrz był radnym przewodniczącym chyba tylko zmiana da coś lepszego dla barlinka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+15 # Guest 2018-10-06 11:14
Cytuję Guest:
Obejście Barlinka trzeba było kontynuować torowiskiem i na Moczkowie zrobić rondo z odejściem na Szczecin i Gorzów.
. Zostaliśmy oszukani przez włodarzy bo były projekty nawet na barlinek24 o tym że miało to być zrobione tak jak ścieżka rowerowa
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+25 # Guest 2018-10-06 11:02
Kto to projektował ?
Jak można taki projekt zaakceptować?!
Zrobić obwodnicę w centrum domków jednorodzinnych. W głowie się nie mieści.
Trzeba było zrobić drogę rowerową na ul. Długiej a po torowisku zrobić objazd ale do tego potrzeba logicznego myślenia.
Sprawa dla Telewizji !!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+21 # Guest 2018-10-06 11:01
Jakie to obejście miasta jak droga ma przebiegac ludziom pod oknami .koniec jest na skraju miasta ale poczatek zupelnie bez glowy.na moczkowie w polach powinno się zaczynać obejscie.patrząc na mapkę to ulica dluga ma być obejsciem ! Takie obejscie to pieniadze w bloto i dodatkowy halas dla ludzi,ale jak zawsze oni się nie liczą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2018-10-06 10:53
Moim zdaniem dobry pomysł z tą drogą, ale nie jako obejście tylko jako droga osiedlowa bo teraz jest w złym stanie, a obejście zrobić po byłym torowisku ze skrzyżowaniem kolo stacji benzynowej na ul. Szosa do lipian jak również w tamtym rejonie zrobic obejscie do moczkowa ze skrzyzowaniem na gorzowskiej na moczkowie a rondem przez droge na rychnow
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+29 # Guest 2018-10-06 09:40
Oni naprawdę planują potoczyć to dalej pomiędzy blokami i domkami? Nie wiem czy się smiać, czy płakać... Do dziś nie rozumiem decyzji o braku kontynuacji trasy dalej po "torach". Cieszę się, że zbliża się zima i na Barlinek24 będzie dominował temat zablokowanej ulicy 31-Stycznia przez jadące samochody, które nie mogą podjechać pod górę.
A teraz jak już inwestycja zostanie zakończona i ciężarówki będą wykręcać przed samą górą i próbować podjechać to dopiero będą cyrki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+14 # Guest 2018-10-06 09:09
Cytuję Guest:
Obejście Barlinka trzeba było kontynuować torowiskiem i na Moczkowie zrobić rondo z odejściem na Szczecin i Gorzów.


Też jestem tego zdania, tylko nikt nie dałby nam na to pieniędzy.
Co do koncepcji z 2013 r... obie mi nie podchodzą. Są sprzeczne z układem dróg w mpzp, najtańsze jak się da. Oglądając mpzp nie sądziłem, że koło Lidla będzie rondo
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+40 # Guest 2018-10-06 08:32
Obejście Barlinka trzeba było kontynuować torowiskiem i na Moczkowie zrobić rondo z odejściem na Szczecin i Gorzów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Wpisy wulgarne, zawierające kłótnie (tzw. trolling), obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane DUŻYMI LITERAMI), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Nie odpowiadamy na anonimowe komentarze. Nie publikujemy komentarzy z błędami ortograficznymi. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.

Kod antyspamowy
Odśwież